2010-03-25 | 19:09:25

Porto dag 1

























Det var skumt att landa i ett nytt land alldeles själv. man är sådär bortkommen och letar sig runt för att känna igen något. Jag tog första taxi in till Porto och emils gata Rua de Santa Catarina, huvudgatan i stan. Taxichaffisen var inte bra på engelska men det gick bra ändå. jag gick gå en bit men hittade ändå, gick runt lite i affärer innan Emil kom och mötte upp mig. Vilken mystisk känsla. Där hade jag varit själv i några timmar, titta runt, kollat på folk och efter ett tag dyker det upp någon man känner hhee. Obeskrivligt. Men underbart. Vi gick upp till hans lägenhet och där hade han köpt en fin röd ros till mig :D lyckans dag.

Blev en lugn kväll, vi åt pasta på gallerian, Emil beställde på Portugisiska och ja fick ta det hela på engelska fast ja knappt hörde vad han sa. Blev bara mys och lugn hemma efter det.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.