2010-03-10 | 14:40:08

Två dagar kvar.



Godeftermiddag. Dagen så långt. Har varit och tränat med Erik på friskis. Gick rätt bra, lite seg efter tre raka gympass. Men härligt, nu blir det tyvärr vila då det är mycket imorrn och resa på fredag.

Jag är så gott som klar med packningen, men ja tycker det ser lite mycket ut.. Måste vara norsktröjan som tar en massa plats. Sedan tillkommer hårtork och plattång också. Åh, men jag tror det går bra. Jag satsar på att det finns saker att shoppa. Fast då borde ja ta bort fem tröjor kanske haha!

Hm. Aja får överväga lite till imorrn.
Emil är inte helt säker på om han kan möta mig. Blä. Jag vill. Inte åka med någon taxisnubbe helt själv på en gång.
Men emil trösta mig och sa att det skulle gå bra ändå och att han kanske ordnat med vinprovning till helgen =D

Vilken kille.

Nu har jag svängt förbi stan och köpt hem sushi. En ny tjej jobbade där, lite förvirrad, så jag fick inte riktigt rätt men men. Hon tyckte jag var lik en tjej från Övik som kom från Sri Lanka. Så hon fråga om jag kom från Övik. hahaha.


-------------------------------------------------------------------

Övrigt, mäkta nöjd över att Timrå vann igårkväll. Jag drömmer bara hockey och Porto just nu. Jag längtar så till imorrn, till mina fina vänner jag bara träffar under några intensiva månader varje år.

Suck, jag kommer få separationsångest om vi inte går vidare. Va hemsk. Men om vi skulle göra det kommer jag tillbaka och har missat några matcher i slutspelet, men det gör ju inget, då får jag ju återkomma =D

------------------------------------------------

Såg att bus och Rickard var påväg till staterna. Härligt värre!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.