2010-05-17 | 20:36:09

Första jobbdagen... men ingen flytt

Godkväll.
Sitter trött och lite tom i huvudet på min säng. Det har varit en härlig dag, min första jobbdag =) Det har gått jättebra och jag har fått träffa många trevliga människor. Vi kom riktigt bra överrens flera tjejer idag, så det känns ju superbra. Det var kanonfint på ComHem. Frescha nya lokaler, öppen och ren miljö. Proffsigt och snyggt. Ett bra första intryck.

Det har varit mycket information idag, så man är rätt slut nu. Men helt klart roligt och lärorikt. Mycket att ta in, men det löser sig nog med tiden. Vi lunchade tillsammans några tjejer på Rutiga Duken tror jag det hette. Rätt mysigt. Hann även skymta Patrik (lottis karl) så då vet man att man är i Härnta ;).

Fick även skjuts av en tjej som heter Therese =D Värsta snällt, roligt att åka tillsammans. Blir skjuts imorrn också. Bra start!!
-------------------------------------------------------------------------------------

Ja idag var det tänkt att vi skulle flytta.. Men fan måste ju pissa på en lite grann när det går för bra helt enkelt.. Det slår liksom aldrig fel. Pappa hade väntat hela dagen på att få åka med Emil och lämna allt. Men så ringer de från Norrvidden och berättar att lägenheten inte var urplockad eller städad!!!! Detta är Timrå IK:s fel som har haft ansvar för lägenheten, som skulle städas ur och göras klar i fredags så Förvaltaren kunde besiktiga den idag och vi kunde flytta in. Nycklarna var inlämnade men inget var ju gjort. Skumt och sjukt dåligt..

Så ja mycket tröttsamt när man förberett sig på det idag.. Får se hur lång tid det här tar nu då. Kontrakt är skrivet och hyran betald.. får tillbaka lite eftersom vi betalt från idag. Åhhhh jag blir så less.

aja.

Nu ska jag vila hjärnan lite med hockey innan det blir en tidig kväll.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.