2008-03-20 | 18:11:56

Hej mitt vinterland

Jaha nu är man inne i ett stim då, hehe håller lågan uppe ialf. Har ingen lust att sätta igång med Tenta tre just nu. Ni som inte vet läser jag Information och Pr programmet vid Mittuniversitetet i Sundsvall. Läser min sista termin, sedan är jag utbildad informatör =).  Tenta tre handlar om att leta upp ett företags policydokument för att sedan föra ett analyserande resonemang kring dokumenten, dels deras relation till styrdokumenten för org. i stort och koppla sedan detta till relevant litteratur. Ja det är lite komplicerat, jag analyserar Vägverkets policydokument där jag kommit en bit, men känner ingen direkt inspiration just för tillfället.

Därför känner jag såhär, det har varit himla fint väder idag, har varit ut på en liten promenad i snön och njutit lite av att vara ute och inte sitta vid datorn med allt plugg. Ville helst när det är såhär fint vara i fjällen och åka bräda, jisses så härligt. Under sportlovet var jag o syster en sväng till Vemdalen, det var bäst. Så himla bra och så härligt att få ta brädan och bara åka i solen.

Nedan kommer lite flumbilder på mig och det fina vädret.
image6

image7

jag och brädan =)

image8

syster Zandra i fjällen.
2 Kommentarer
bella:

jisses vad du bloggat. rätta takter. fina påskpresenter by the way

2008-03-20 | 18:56:47
Lars:

Jag håller med Bella, det är bara till att blogga på! Ha det gött! Busfrö!

2008-03-20 | 19:04:36
URL: http://ijin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.