2008-03-24 | 10:37:20

Semifinal 1

Äntligen hemma från långpasset, så skönt =) gick bra att jobba, kände dock att förkylningen började ta över. har känt det i ett par dagara att den har varit påväg. fick ont i halsen och öronen, ögonen så det var lite trögt med sovandet men det ger sig nog snart. idag väntar plugg plugg plugg samt hockey. det sistnämnda längtar jag till mest kan jag ju säga. ska försöka arbeta väl på tenta tre så jag känner att jag hinner med den idag. har en liten plan hur mcket som bör göras.

Men ikväll smäller det i E.ON Arena kan jag lova. första semifinal 1 mot Hv71 det kommer bli kanon spännande oj vad man har längtat efter att se hockey nu. trots att man såg förra veckan hehe. men nu jäklar, är skribent idag så det gäller att fokusera ordentligt. skall även träffa Pilvi under matchen det blir kanon.

ahh kommer inte på så mycket att skriva nu. dags att plugga hörs senare.

image16

Här är jag och Jon på match någon gång iår när han var ner från Luleå.

1 Kommentarer
bella:

t.o.m ja e lite insatt nu de står visst 3-0 till timrå nu. wow

2008-03-24 | 20:03:37
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.