2008-03-25 | 10:27:11

snuva

Jaha då sitter man här och jämrar sig. en tenta som skall göras idag och bör vara typ klar idag också. hua jag bävar lite. men annars så har jag gått och blivit sjuk vilket är mindre bra. jag blir sjuk ungefär två tre gånger om år så när jag väl är sjuk då klagar jag. men ja tror den inte blir allt för långvarig,, det är jobbigast på kvällen när huvudet är tungt och man är kallsvettig. just nu med lite alvedon till hjälp ska detta nog gå vägen.

Påsken är som bekant också över. och som vanligt har ja masa godis kvar. är ju som sagt ingen godisråtta. har alltid haft godis hemma sedan jag var liten och det har gjort att det inte finns något sug. kan ju vara bra vissa gånger, andra gånger inte. Marcus köpte godis i helgen när vi såg på film. hur många godisar åt erica? svar: 3 Wow. så det här året hade mamma och pappa skippat påskägget och köpt en liten presentpåse med lite pengar och lite maraboshoklad. helt perfekt i min smak.. trots att det ligger några kvar där än.. ska försöka få i mig dem idag.:P
image18

söt liten ask

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.