2009-04-24 | 23:30:43

appropå kryp

sedan jag såg mitt i naturen förra veckan som handlade om kryp.
kryp som finns i våra sänglakan, på våra väggar, i våra kläder etc.

då fick jag för mig att vi har sådan baciller. Det räcker ju med att man tittar på rent hus på onsdagar
om deras silverfiskar och allt som simmar i deras lakan.

Så nu inbillar jag mig detta. Det kliar på mina ben, ja kliar så jag skapar sår för att jag tror.

Åh, imorrn ska jag byta lakan bara för det. Trots att jag bytte för bara nån vecka sedan.
jag hoppas det slutar kliar, eller att jag får för mig att det inte kliar. Skall tvätta mina mjukisbyxor också
det var också ett tag sedan..tänk om det ligger någon skum i dum.

usch..
Intressant inlägg men det var ämnet för kvällen.

1 Kommentarer
Bella:

jaa en aningen oplanerad utgång. impulsivt. maja skrev till mej på facbook och frågade om ja ville fira ankan jag såg de samma dag. heheh....ja va på aveny och gjorde bort mej ja..träffade må ga kända ansikten..

2009-04-26 | 19:44:15
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.