2009-12-17 | 13:42:10

Beräknad ankomst



Emil i Istanbul i somras.

Hej jag sitter och tittar på klockan hela tiden.
Emil landar 13.50 och jag är så nojjig.
Men jag fick ett sms klockan 6 imorse om att han checkade in så jag antar att allt har gått fint.
Jag längtar tills han ringer så man vet att han har landat på svensk mark.

Det tar ju några timmar innan han är hemma, blir väl inte förrän sent ikväll.
Kanske 20.00? jag som trodde det var 16 men förmodigen går tåget då.

Spännande!

Jag har gjort allt för idag också.
Tränat.
Städat.
CV och PB är klar och skickade.
Även sett skidskytte damer och nu väntar jag på herrar.
Skall måla mina naglar i väntan här.

Jag hade ju hunnit varit med mina polers idag ju..
Jag får ringa och kolla läget med dom :D

Ses
1 Kommentarer
Bella:

Åh Tack! Det var så vackert ute idag. menja höll på att frysa häcken av mej då jag skulle gå ner till vattnet å fota. men allt för bilden. allt för bilden haha.

2009-12-19 | 20:27:09
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.