2009-12-02 | 16:51:59

Bra service Nilson!


Tjurfäktningsarenan på Mallorca

Idag skulle jag köpa nya skosnören till mina bruna skor. Mina gamla är ljusbruna som matchar skorna. Ialf de var slitna. Jag gick in på DinSko för att köpa ett par nya. Fråga tjejen i kassan om de hade några. Hon var osäker eftersom de inte hade någon bra färg i brunt, vilket gjorde mig ännu mer osäker. Blir stressad av sånt där. Så jag kunde inte ta en ful brunfärg så jag fråga om de fanns nått annat ställe.

Hon sa nervöst pröva Nilson. Jaha in dit.
Fråga en nya tjej. Hon titta på skorna och tyckte inte jag skulle ha bruna utan svarta.
Svarta kommer bli ballt på dina skor, ska vi testa hur det ser ut?
Ja visst säger jag.

jag tog bort skosnörerna sedan sätter hon sig ned medan jag har skorna på och trär in skosnörerna.
Haha det kallar jag service. Det blev jättebra såklart. Så hon fick ta andra skon också!

Erica är en riktigt nöjd kund.
Förövrigt var hon tjejen en riktig pingla men det hör ju inte hit, men snygg stil och naturligt ärlig och rak.
Kanoners!
1 Kommentarer
L i n n e a s b l o g g ♥:

svar: Farmor och farfar köpte en tax när pappa var tonåring, sen köpte även pappa en tax när han flyttade hemifrån (som han dock fick ge bort efter ett par år, för att han inte hade tid, men hon var hans bästa vän så det var jättesvårt för honom) så då när jag fick igenom min vilja med att skaffa hund förra sommaren var det inget snack om saken :) Tax är en underbar ras, och dessutom som plus allergifria vilket passar bra för min familj där hälften är pälsallergiker! kul att du gillar kortet! :) kram!

2009-12-02 | 17:14:18
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.