2009-12-09 | 18:35:50

Färdig!


Denna klänning har jag köpt fast i mörkblå. Kanske juldag/nyårs blåsa.
Riktigt snygg , går att använda senare, snygga ärmar med kejda.

Idag tog jag 2:an via Ljustadalen för första gången. Det går via Birsta nu så det kändes smidigt.
Birsta var mitt stora mål idag. Tre timmar senare hade det gett resultat.
Har provat massa kläder, tittat efter jul och nyårsblåsor. Finns en hel del. Har inte bestämt mig.
Ibland köper man en överdriven klänning till nyår man inte kommer använda igen. Jag gillar klänningar och vill använda dem ofta.

Därför slank denna ner efter att ha provat den två gånger. Men med bra service kommer man långt som jag brukar säga. Köpte även en annan mörkblå med puffiga ärmar, rak modell. Kan bli snyggt med guldsmycken.
Jag har en vision. Fin till jul. Och sedan en rostbrun tröja. Får visa någon bild sen.

I övrigt gjorde jag ett riktigt ryck efter att ha tittat på saker åt mig själv i 1,5 timme.
Köpte fyra julklappar. Så nu är jag klar med julklappshandlingen för iår!
Underbart!
Har gått smidigt måste jag säga. Pengarna har rullat om man säger så. Men jag är supernöjd.
När Emil kommer hem ska han köpa sina. Hehhe då kommer jag gå i stressen och ta det lugnt och bara säga
Mmm den där blir bra.
--------------------------------------------
Behöver klänningar till nyår alltid vara svart?! Knappt någon färg i någon affär..
Bara Indiska som hade lite färg. Annars vare miljoner paljetter som jag vet lossnar efter en kvart.
Jag tycker svart är jättesnyggt men lite färg skadar inte.. Aja.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.