2009-12-06 | 19:44:41

Lugn söndag



Jag och min gooda paella på Mallis. Ser ju såklart lite hoptryckt ut men aja.

Lördag och söndag har gått i lugnhetens tecken.
Jag har bara tittat på tv. Sett skidor i samanlagt 10 timmar i helgen.
Men jag älskar det så va fasen.
Har även varit ut och gått så samvetet har varit god.

Har pratat med Emil på Skype också. Han mår rätt bra och jobbar hårt.
Lite ensamt och kallt äre fortfarande.
Så han är faktiskt lite less på en del saker men nu är det inte långt kvar tills han får komma hem och njuta av vårat härliga land haha.

Imorgon blir det mycket. Upp tidigt och ringa runt lite. Sedan ta bussen till gymet, ska träffa Erik. Snabbt hem och sen blir det möte med coachen. Sen väntar jobb på cirkel. Har natten så det blir lång pass.

Missar dessutom matchen mellan Timrå-SSK. Men pengarna känns viktig nu så jag får vänta till annandagen då det blir match mot MoDo. Tror aldrig jag missat en hemmamatch när jag varit hemma...

So long.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.