2010-04-26 | 20:19:49

Middag hos Lottis och Patrik



Igår var vi bjuden på middag hos Patrik och Lotta. Det bjöds på grillat och marängsviss hur gått som helst. Jag hade ont i magen när jag kom hem haha. Men det tyder på att det var super. Emil smällde i sig tre öl också, så han var mätt på morgonen också haha. Vi såg även på film, namnet försvann från huvudet nu, men handlar om Nelson Mandelas väg ut efter frigivningen, att ena Sydafrika genom rugbyn. En sann historia. Bra!

En riktigt fin lägenhet har dom också! får mer inspiration nu.

-----------------

Får lägga in bilder från kameran sen.

---------------------
Idag har jag varit hemma då emil ville hem och måla. Tyvärr har hans dator kraschat, stackars älskling. Men Patrik kommer fixa det där (hoppas jag) han var så ledsen.. Usch.

Men jag har varit en sväng på Jysk och Boom också. Jysk hade inte mycket att bjuda på. Men Boom, åh jag ville ha hur mycket som helst. Massa fina saker, mycket "romanisk" lantlig stil.. Undrar vad emil kommer säga när jag börjar shoppa loss där hehe. Men jag var mest där för att kolla på soffor. jösses det finns hur mycket som helst.

Såg även att de öppnat en till Boom butik. Den får jag ta nästa gång. innan jag kom hem kunde jag inte motså att köpa en present till Emil i 6-års present.. (tror inte han läser). vet inte om han kommer köpa något får kanske hinta honom ;) Kul ialf.

1 Kommentarer
Cicci:

Tack så mkt :)

2010-04-27 | 15:18:54
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.