2010-04-02 | 13:28:30

Påsken och liljor



Åh härliga långfredag. Hörde klockan slå sju imorse men låg kvar tills jag vaknade upp vid åtta tiden. Efter en mysig frukost och smak av min Portugisiska pumpamarmelad tog jag mig ut med stavarna. Det märktes att det var helgdag. Alldeles tyst ute, bara ljudet av fåglar och ett fåtal bilar. Lugnt och skönt minst sagt.

Det rullar på fint. Fick sms från Pilvi, min fina vän. Saknar dig! Men allt är bra och det är ju det som är bäst.
Påskliljorna blommar i sin vas här. Det är vackert och vårigt. Men tyvärr luktar de inte så gott..

Italiensk buffé står på menyn idag. Mums!

Skall ringa mannen ikväll också så allt är klart inför hemresan. Han skulle till beachen idag, hoppas det är fint väder nere i Portugal också.

Glad Påsk!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.