2010-04-27 | 18:34:26

tisdagsångest.


Foto: Isabelle

jösses nu kom någon ångest över mig. Vad har jag gjort idag. suck, jag gillar inte när det blir såhär. Snart äre torsdag igen också..

Idag har jag varit på gymmet och kört ben för en gångsskull, skönt att göra något annat. Sedan hem en sväng och göra sig i ordning så åkte jag och pappa på erikshjälpen. Till vår besvikelse öpnnar de klockan 12 och vi var där 11. Men vi tog oss en tur bredvid den lilla skumma loppisen bredvid Willys istället. Den var inte så dum faktiskt. Pappa hitta två fina tallriksmotiv från 50-talet och en blyertsritad tavla. allt för 60 kr.

Såg faktiskt lite fina saker, soffbord och lampor. Man kan faktiskt fynda riktigt bra på loppis. Det finns alltid fina träbord i mörk trä som jag gillar =) Jag tror det kommer bli lite blandat i vår lägenhet.

Sedan gick lusten av att göra något ur mig. Lunchat, pratat i telefonen, suttit på balkongen när solen kom fram, löste korsord som en pensionär och gjorde ett fint paket med en egenhändig text på haha! var på Fröken Fräken och köpte lite cellofan i farten.

Småsaker bara. Nu ska jag bara vänta på mannen, han som skulle upp till Patrik, sen ska vi mot Forsmon. Tar med mig träningskläderna i på fall det blir en stavgångstur imorrn.

Jag känner att jag har någon vårenergi, vill inte bara sitta och invänta tiden. Tråkigt! Men snart händer det massa så då kommer jag klaga över det istället. Tiden.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.