2008-04-22 | 18:39:42

Brum Brum

Idag var det den stora dagen för min käresta eller käraste el emil ialf. Jag har gått och oroat mig sedan igårkväll men känslan i magen var bra denna gång, även fast jag varit toknervös. Har typ tittat på mobilen femhundra gånger idag. Emil har som sagt haft uppkörning, han hade inte sagt någon tid men ja visste att han skulle köra vid ett tiden. Trodde redan då det var uppkörning. men det visade att det inte var det. jag har kollat på mobilen sedan dess, inget sms ingen pling inget vink, Nada. åhh skickade tillslut iväg ett sms, inget svar. ringde typ en timme senare. då la han på. kul. jag och nerver inte bra. men tillsist när jag trodde att allt var kört så ringde mobilen.

Spänt svarade jag: Hallå

- Hej, sa emil

- Jaha, sa jag

- Ja vad ska man säga... säger emil med lite trevande röst

- Jaha säger jag igen och känner att det inte känns bra.

- Ja vad ska man säga.. jo jag har Körkort!!!!!!!!

- Har du? Är det sant, va roligt! utbrister jag


sedan forsätter samtalet hahah

värsta kul! Grattis hjärtat du är så duktig, nu kan vi börna med bilen tillsammans!!

Har även köpt en liten blåbärsbakelse som en liten grattispresent.. den får han så snart han kommer hit. Längtar!!

Bilder på den nye körkortsinnehavaren kommer inom kort.

Ciao
2 Kommentarer
Bella:

hälsa grattis från mej =)

2008-04-22 | 19:37:17
URL: http://dashuri.blogg.se
Lars:

Ja du får gratulera från mig med :D

2008-04-22 | 20:12:37
URL: http://ijin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.