2008-04-27 | 16:54:29

Finska femman plus jag

Igår vare utgång med finska gänget kan man säga. Jag hade spidat hem till Piliv vid sjutiden för att förkröka lite. Det bjöds på vin och popcorn i stora lass och vi pratade, lyssnade på musik o kollade lite på min blogg hehe. Pilvi hon blev full redan efter ett och halv glas vin så det var ju himla kul hahah. Kimmo  (hennes kille) bara skrattade.

Efter lite mer vin och skratt bar det av till stan. Petri körde och hela samlingen finska lirare var där. Petri och Kimmo satt fram, Kimmo skulle också in till stan. Vårt gäng bestod av Jag, Pilvi, Anne, Annu, Ann-Mari och Mari hahah det var lite besvärligt med namnen men det gick ju rätt bra ändå. Jag och Ann-Mari var de enda svenska men Ann-Mari talar också finska så jag blev väl typ enda ickefinska tjejen hehe.

Vi gick på Victoria och åt innan, riktigt gott faktiskt sedan bar det av till Oscars. var lite orolig att jag inte skulle komma in men det gick fint de. Mer sprit insuptes och vi hade roliga diskussioner hela kvällen. Roligast eller snarare konstigast var när Pilvi tog upp sitt körkort, hon hade tagit det kanske för tio år sedan, på kortet var hon 17 år men det roliga var att hon behöver inte göra något nytt kort förrän hör och hämpna 2046!!! va i hela friden äre för regler i finland! ser man lika dan ut efter 40 år med körkort. hahaha sinnes.

Jobbigast ikväll, en full tjej som för det första trodde att hon kände oss, var finska o var allmänt störig. sedan så såg hon att vi var med en del hockeykillar. Hon råstötte först på Kimmo men han sa att Pilvi stod typ bakom och ja blbalba inte intresserad grejset. Men de brydde hon sig inte om utan körde på, men det gick inte med kimmo så då prövade hon några av de andra. SUCK pinsamt. aja jag fick lite hets på henne o drog bort na därifrån. sedan ville hon va med mig. Åhhh suck igen, sedan föll hon på golvet och sedan försvann hon. skönt.

Träffade Kicki också, något dragen kan man ju lugnt säga hahha

Klassikern igår. Hej, vart kommer du ifrån, är det typ indien blblala. Alltid. denna gång en rätt trevlig människa ialf.

Annars vare en skitroligt kväll, dans och dricka o mat riktigt kul. Anne var jätteduktig på dansgolvet =) Jag, Pilvi o kimmo tog taxin hem vid tre tiden.  Jag däckade med kläderna på i sängen,  skit bra, vaknade vid sju tiden då fick ja byta om o sova vidare.

image146
Hemma hos Pilvi

image147
Börjar bli lite dragen kanske ? Närå Pilvi tittar lite på Tv..

image148
Jag börjar bli glad i hatten

image149
Mari och Anne

image150
Annu och Mari

image151
Pilvi åt kötbullar hehe

image152
Mari och Ann-Mari

image153

image154
Suddig bild på Pilvi som är på G ialf

image155
Kimmo fixar drickan
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.