2008-04-15 | 12:40:50

hejhopp

Alltså detta blir nog inget kul inlägg. känner det redan nu på en gång.. vet inte riktigt vad jag ska skriva. har liksom inte hänt så pass mycket eller har det de?? Igår var jag med M ialf vi var ut o käkade och hade trevligt på en måndag sådär. Mötet är bokat med Gifsundsvall på torsdag så det känns himla spännande. Annars rullar allt på i sin vanliga takt. har inte blivit allt för stressad än över kom.plan och pres.tekniken eftersom vi inte riktigt kommit igång med något.

Idag har jag ialf hunnit varit på gymmet med Julia. kändes riktigt bra att få träna kroppen lite =) annars då. jo jag sitter o äter en macka, väntar på att min inloggning till Tradera ska ta o fungera. skrev visst fel fyra gånger o då måste man vänta någon timme för att logga in igen. suck. ja som ska handla en speciell sak som går ut ikväll.. dahh lite hets blire. måste fungera innan tre annars blir jag galen.

Ska snart iväg o jobba också på boendet. kul skare bli. jobbar natt dessutom så ja är inte hemma förrän elva imorrn. jisses.

Få se om ja skriver något kuligare inlägg om en stund.

Men det är ju så fint väder idag så ja slappar nog lite på balkongen en stund.

ciao =)
3 Kommentarer
JOnas:

Hejsan, en fråga, den tredje flickan på bilderna där nere i bloggen med dig lars och bella.
Är hon singel, har hon ngn egen blogg osv? Hon är väääldigt fin.

2008-04-15 | 21:07:03
Erica:

Tjenare grabben, vem du nu är. sorry den bruden är tagen.

2008-04-16 | 18:30:05
emma:

?

2008-04-16 | 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.