2008-06-30 | 21:17:43

Fotosession 08

Igår var en helt fantastisk kväll faktiskt. Egentligen skulle jag titta på EM-finalen i fotboll men jag råkade ringa Bella för att snacka lite innan. Då skulle hon och lars åka på fotosession till Njurunda. De var helsäkra på att jag skulle se fotboll, och det skulle jag egentligen. men för första gången tror jag så bestämde jag mig för att det var mer spännande att åka iväg sådär än att se matchen. Emil trodde att jag blivit sjuk eller något haha. men vi kunde ju lyssna på radion =)

Den lilla blåbilen kom och plockade upp mig efter åtta och så bar det av till hela fyra fina ställen ute i vårt vackra samhälle. Skatan, Myrbodarna, Lörudden och Fiskehamn. Titta på solnedgången, knäppa vackra bilder på hus, båtar, vatten och fåglar, det är faktiskt inte varje dag. Det borde alla göra någon sånhär fin kväll som just denna.



















0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.