2008-06-04 | 21:36:31

Nyexanimerad!!

Idag skall jag vara lite egoistisk, jag är det bara idag sen lovar jag att bli som vanligt igen =D Men idag är jag klart med skolan!! Utbildningen, Inforamtion och PR programmet 180p vid Mittuniversitetet är efter tre år klara!!!

Jag är hur glad som helst faktiskt! Jag har klarat av det och nu är jag utbildad informatör =D
Efter en kanonredovisning för GIF Sundsvall var vi klara för denna gång. Jag Julia och Christine hade nästan slitit oss sönder och samman för detta jobb men nu är det äntligen klart.

Nu ska jag vila ut, ialf i några dagar =D

När jag kom hem idag var jag såklart helt slut men sedan så när man väl började bli normal så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra hehe jag hade inget planerat hahha!! så jag vilade, såg på tv, åt lite mat, gick på en promenad och bara var.

Vill även tacka min kära vänner som har grattat mig =D det betyder guld!


Idag är jag färdig!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.