2008-06-12 | 22:33:54

Student!

Nu har både min kära pojkvän och syster tagit studenten 2008! Stort Grattis!!
Jag skall komma med mer information om firandet när jag laddat upp alla bilder.
Det är grymt dålig uppdatering nu pågrundutav, just nu student, men även jobbet, och att jag vill ta det lugnt :P

Men ialf

Emil tog studenten från Bild och Form och blev även tilldelad stipendium för den i särklass bäste tecknare de haft på utbildningen - någonsin!!! inte fy skam

syster gick ut från Hanterk Mode design, först ut från Hedbergskahuset!

Jag Grattiar till tusen...

mer bilder, mer kul, mer info kommer snart!!


Vacker kille =)


Syster Zandra - glad =)
1 Kommentarer
Bella:

fan va roligt för emil men han e ju typ grymm...å grattis till zandra med :) synd att ja inte kunde komma.

2008-06-13 | 01:00:04
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.