2008-06-03 | 18:57:10

Vaknat från idét

Hej allesammans! sorry att jag varit borta så länge. jag är ledsen det har varit himla mycket nu och fortsätter nog så i ett par dagar till. Imorrn äre redovisning för vår kommunikationsplan till GIF Sundsvall. Jag sitter här och skall skriva klart presentationen. det är inte lätt alls, jag måste göra klart den snarast så jag kan sitta här och träna resten av natten.

Hua jag är närvös. det kom nu. typiskt är bara förnamnet plus är jag hungrig också haha. inte lätt när det är svårt. Men jag skall försöka komma bort från mitt idé och börja blogga på allvar snart. jag har massvis med bilder liggandes i min mobil som jag måste ta fram. Fixar det sedan. lovar

Ciao på en stund


solbränd då - ska snart komma dit med!
2 Kommentarer
Pilvi:

Lycka till imorgon!

Håller tummarna för dig! :)

2008-06-03 | 21:42:20
bella:

jag hoppas verkligen de går superbra för dej idag trots allt skit, lars frågade om ja ville henka på henkes student men att du inte hann, synd. Men som sagt hoppas de går bra idag å koppla bort skiten från igår. kram kram

2008-06-04 | 13:32:30
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.