2008-11-04 | 23:07:39

Bäste säljare oktober

Idag fick jag veta att jag är den säljare på Face2Face som sålt mest American Express i oktober månad!
Det var ju inte så pjåkigt att höra va. Hela 57 sälj på min första månad får jag vara nöjd med. November skall
bli minst lika bra. Har startat med fyra ialf så nu får de allt ta och rulla på!

En trevlig powerpoint visades upp med lite statistik på morgonmötet även den syns på norges Face2Face hihi kul.

Idag hade vi även hotellfrukost, jag åt för minst tre personer..det var så gott!

Nu ska jag sova..mer jobb imorrn!

Höres friends!



Hösten är min månad!

2 Kommentarer
Anonym:

grattis

2008-11-04 | 23:42:48
erica:

tack tack!

2008-11-05 | 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.