2008-09-12 | 16:02:38

Dagens nytt.

Inget. Inget egentligen. Klockan är redan fyra och vad har jag egentligen gjort av den här dagen. Idag har jag inte sökt ett enda jobb. Bad Bad.. har kollat lite men jag fastnar hela tiden vid Blueberry sidan. den håller på att göra mig tokig.. jag är så sugen...

Annars så har jag ialf sprungit, dagens bästa gärning. Sedan har jag pratat med bella i tre timmar sammanlagt idag. tre timmar!!!! sinnessjukt mycket! först ringde bella imorse.. eller jag typ halv elva och undra vad jag skulle höra med henne som var ok som jag skrev här i bloggen. Jag vettu mesarne ja jo alltsåå hihi damp, jag vill ju liksom inte härmas, men alltså jag kom typ över en sida igår, typ inget är bäst. oj ja altlså blääää.. jag fick ut det till sist och det verkade vara ok ändå.

men jag är ändå så mesig så det kanske inte blir något av.. men jag skall faktiskt ringa till dem på måndag, precis som jag skall göra med ett jobb jag sökt. Det är dags att börja våg. Ialf första 1,5 timmen gick ju inte egentligen åt på bara vad jag hade att säga om mina planer utan om andra helt värdsliga saker en normal 22 åring talar om. Med andra ord - SKIT, bara SKIT SNACK hahahha ingen tokey börs här inte.

Ahh va härligt liksom mitt i all skit, mitt i jobbsökande och arbetslöshet samt alfakassa bajs osv.

Efter löpningen ringde jag upp bella igen. skulle bara fråga en sak. det slutade med 1,5 igen!!! Skandal. och vi som skall vara med varandra ikväll! hahahha

Jag slutar aldrig förvånas

Tänkte på en sak, undrar hur många under 20 år i Timrå som tryckt ut en unge de senaste två åren.. Alltså det måste vara hur många som helst... slutar aldrig förvånas på det planet heller.

Ikväll blire bus hos emma!


Jag och Bella har alltid de hetaste ämnena att prata om.

1 Kommentarer
Bella:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! VILKEN SJUK GÅRDAG.!!!!!!!!!men erkänn att du uppskattade att jag försökte få ihop dej å den där snubben hahahhahahahahahahaha fya fan hahahaha asså hahahahahahah fy fan hahahahaha ja e så jävla bäst!

2008-09-14 | 13:36:03
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.