2008-09-17 | 18:09:14

En tur runt sidsjön

Som sagt har jag inte mycket för mig. Pappa idag vettu..
- Vad ska vi göra idag då ?
- Jösses.. ja jag ska ju ialf fika med julia halv elva men sen så..
- Ja jag tänkte att vi kunde gå runt sidsjön och titta lite på fåglarna.
- jahapp då gör vi det när jag kommer hem.

Som sagt är jag nuförtiden arbetsökande fågelskådare typ. det enda jag gör är, söker jobb, tränar och är med pappa på olika platser och kollar på fåglar. Så efter storfikat så åkte jag och pappa till sidsjön och sedan vare bara att promenera runt där och sen till min förtjusning fanns det bröd där i en låda som man kunde mata fåglarna med. Så där kastade jag bröd till änder och svan hahaha. men det är faktiskt rätt roligt :P


här står jag som en fjant




mata mata mata...mine mine..




väldigt vit svan hehe
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.