2008-09-11 | 20:39:51

Vackra Italien

Nu är jag tillbaka - som ny människa hehe. Har pratat med Lars i en timme och nu känns allt så bra igen. Inspirationen är över mig nu, känslan av att våga är nära, oj vad sugen jag blev. Skall ta ett snack med Bella sedan och kolla om det liksom skulle vara OK.. om jag gjorde det.

Men annars har jag blivit medlem på resedagboken för jag skulle ha kontakt med en tjej där. Jag hittade ju bella där också så nu hittade jag gamla/nya bilder från ljuva Italien. Njut. bara njut. Tänk att det finns sådana här vackra platser. Här skulle jag vill vara just nu. Följ med mig till vackra Italien och Kalabrien.











0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.