2009-04-06 | 12:47:09

You know KB?






Bilder från Istanbul.

Helgen var blöt men lyckad. Jag har varit något frånvarande av dessa skäl. Tittar i min mobil och ser intressanta nattliga sms och förvånas över hur jag kunde hamna ensam med Conny på subway. När man minskat ner på festandet blir alltid dagen till ära en tillställning utöver det vanliga.

Jag har inte spektakulära bilder, Bella har några. Min mobilkamera är ju inte direkt att hurra över. Vart var vi då. Jo jobbet el 50% av oss hade tagit oss till Jenny för fest. Jag hade bjudit med bella. Patrik hade bjudit dit en drös MediaMarkt folk samt lite brudar. Singstar var igång under kvällen innan vilda diskussioner om Blondinbella, makt, och framgång tog mer fart.

Intressant om inte annat. Vi hamnade på Bk..Eller som bella trodde att vi skulle på KB..träffa Henke co. Jag töntade iväg till Olearys, medan jag såg Bella springa efter någon hon trodde var jag. Glad i hatten träffar jag Fredde, lite snack där innan jag hamnar med Conny. Vi inser att det blev bara vi och ingen efterfest blev så värst gångbar då.

En sväng på Subway innan jag fick för mig att jag skulle gå hem, conny vägrade och jag tog mig mitt förnuft till fånga och grabba en taxi. Stackars kvinnan som körde.. Jag tog mig in, slängde iväg några sms och kvällen var så över.

Nu väntar en dag med lite påbörjning av en ansökan. träningen är redan avklarad och sedan väntar jobb på Ikea fram till åtta snåret.

So long.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.