2009-12-03 | 11:55:44

Det korta kommer allt närmre



Igår hade jag och bella en het diskussion om detta hårproblem. Hon ska sprara långt medan jag vill gå på kort.
Igår blev jag mer sugen. och bella har tjatat på att jag ska kapa. Velar´n det är jag.
Tänk om jag ser ut som en Man!

Jösses jag som just kapat en bra bit och är helnöjd men har fortfarande gått på säkra kort.
Emil tycker jag skulle bli snygg i det. Så har fått godkänt därifrån.
Även emils två kompisar tyckte det.
Hm..men det låter ju också positivt.
Johan och Ante var väl kanske inte de två jag hade tänkt sig skulle bry sig Haha!

Just nu måste luggen växa ut lite. Tar väl någon vecka!
Tänk om jag skulle se ut såhär till nyår?!

I-landsproblem.
1 Kommentarer
Lotta:

Jag tror du skulle vara skitsnygg i Rihanna-kort! :)

2009-12-04 | 22:58:00
URL: http://lottamaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.