2009-02-03 | 18:43:43

mötet med A

Tjoho

idag var jag upp klockan sju, trött som ett ... men när jag väl fikat gick det bra. Tog mig en promenad ner till stan i den minus 13 gradiga vädret. möte på arbetsförmedlingen var det idag klockan nio. Gick ju bra det där, de skulle göra en handlingsplan till mig och så träffas om en månad och se hur det gått med mitt jobbsökande. Sedan skulle jag kanske få göra som bus tidigare..kanske få en praktikplats..vi får se men vore som sagt ändå bra om man får komma in i någon bransch. aja hon tyckte mitt CV var väldigt välskrivet och bra så det var tur.

på fredag väntar såntdär ungdomsmöte..det blir nog värre. men det är väl bara att sitta och le. Mamma och pappa flyr ju fältet till götet på fredag så jag får väl roa mig på något sätt när helgen kommer..hahh

Ialf i övrigt skrivit på två personliga brev idag..puh blir inlämning imorrn på dem. Ialf sen under min perfekta tisdag..har jag sett på Kogänget..den var väl OK precis som alla andra av de senaste Disneyfilmerna. Emma sa att Bolt var bra..vilket inte är en disneyklassiker men den vill jag se..appropå film.

Fortsättningsvis..inte mycket mer, sett på lite alpint..vilket gick sådär för sverige..

Imorrn skall jag göra pannkakor och söka jobb.. Hurra!











pics från London
1 Kommentarer
Emma:

kul med lite fler fina bilder=)

2009-02-03 | 22:01:43
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.