2009-02-04 | 09:50:02

Önskar mig en ny kudde..

Morrn morrn.

Nu börjar det som inte får hända..hända. jag börjar bli sjuk eller förkyld, jag känner det på mig. Den återkommande huvudvärken jag haft tre kvällar i rad är kvar även nu på morgonen. Jag har sällan huvudvärk och jag brukar knappt få det även om jag druckit dåligt. Så imorse kände jag mig lite lite snuvig så jag anar ondska.

1. jag är aldrig sjuk.
2. när jag är sjuk blir jag riktigt sjuk.
3. det kommer alltid vid fel tillfälle, julafton, lov, semester, träningsperioder.

I alla fall är jag inte så orolig än, men jag tänkte att jag skall börja stenköra på min träning igen, just nu har det det blivit en timmes promenader i kylan vilket suger. men jag skall få ett riktigt träningsschema nu och kostråd..jag och mat..hur skall det gå. jag gillar mat!

nu har jag även kommit på att jag h***** mina kuddar. har tre stora kuddar från metropolen ikea som jag inte haft så problem med. men nu tydligen klarar min nacke inte mer. de är bauta stora plus att det är för höga så jag vaknar med nackspärr hela tiden och får slå ner kudden mitt i natten!!

förbannelse...måste jag åka och köpa en ny...? tre nya? svar ja...förmodligen.. kanske kan be päronen köpa en ny nästa gång de åker iväg dit..ni vet jag sparar ju in  hhaha.

kanske man kan önska sig nya kuddar i...få jag fyller inte år än..julafton har just varit..hmm ja hade namnsdag nyss så kanske får önska mig det i alla hjärtansdag present...nä inte det heller...suck.

nu ska jag råda bot på min framtida förkylning genom en varm dusch, promenad senare och jobbsökningar.

 















bilder london
1 Kommentarer
Emma:

Kuligt=)

2009-02-05 | 13:11:35
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.