2009-01-08 | 11:19:37

London allt närmre

Efter ett mindre lyckat avslut igår som jag ej tänker behandla här i bloggen så kom något gott ut ialf.
Jag fick inte de avslut jag velat ta fram så därför känner jag allt mer för att ta det till en annan stad i ett annat land.
Varför inte börja år 2009 på ett bra sätt genom en resa, komma bort från saker som skett, slappna av, komma bort från ostukturerade... och ej välplanerade saker till något nytt spännande samtidigt som man får träffa sin bästa kompis.

Åh nu är jag riktigt sugen! skall prata med bus idag. Hade på något sätt känts bättre om ja sparat mer pengar på det jag gjort men går man back 20...tus.. är det inte det lättaste. men jag kan försöka skrapa fram nått ur min plånka som kan räcka till en Londonresa.

Jag drömmer vidare under dagen. Jag såg att RyanAir hade grymt billiga resor från Skavsta..så vad sitter det i.

Bella tvinga mig nu?!

Emma häng på!

Säg ett datum och jag packar..



1 Kommentarer
bus:

=)

2009-01-08 | 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.