2009-07-27 | 19:29:57

Fotobok från Fujidirekt


Häromdagen såg jag till min glädje att Fujidirekt som jag varit medlem i ett par år har en fantastiskt erbjudande.
Om man har en blogg eller hemsida får man en gratis fotobok.

Vilken erbjudande! Jag som lagt in flera albmun som väntar på att bli framkallade. och vad är inte bättre att ta fram sina bästa bilder på sina underbara vänner och sin fina pojkvän från fester, resor och annat roligt!

Fotoboken funkar perfekt som en gåva till dig själv eller som en fantasifull present till någon annan. Du kan själv forma boken för eget tyckte och smak, färger och effekter - det finns mängder av alternativ.

Om du går in på www.fujidirekt.se så kan du läsa om fotoboken och hur man enkelt får en!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.