2009-07-20 | 09:19:03

Spirit



Vaken och igång. Uppe med tuppen klockan sju. Jobbrutinerna ligger i än. Idag börjar min lediga vecka igen. Efter en solig vecka med jobb och fest i fredags så hade jag hoppats på ett lika vackert väder denna vecka. Men som sagt vill det sig inte riktigt.

Att jag och emil skulle till Laxsjön ser ut att gå i stöpet. Inge roligt att sitta inne när man vill vara ute och fiska, sola, bada och ja njuta. Vi får istället se vad vi gör.

Man får kanske ta tag i lite ansökningar men det rätta suget är inte där riktigt än. Kanske blir en runda till birsta :P lite mysigt fika eller köpa hem lite sushi Mmmm gott!
 
Jag ser dock framemot vackrare väder i Uppsala mot helgen! Jag och bus skall nog hitta på något mysigt i staden som alla verkar hamna i just nu.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.