2009-07-22 | 20:05:20

Uppsala imorrn!


Rätt härlig bild tycker jag. Istanbul.

Så nu är allt bestyr för denna dag över.

Sprutan gick bra han knappt känna sticket. Priset stack mer.
Sidsjörundan gick också bra. Matade änderna och svanen också.
Städad lägenheten och gjort pastasallad.

Pratat med bus lite. Blir rätt varmt nere i Uppsala imorrn. Känner mig laddad för trevligheter.
Skönt att åka iväg innan det blir en månads jobb.

Undra om jag skall se Miss Marple nu? två timmar.. vi får se.
Skall göra en hallonsmootie snart.
2 Kommentarer
Anonym:

nej, tro inte jag har spräckt nått i armen... känns inte så. Glad att man lever=) hade!

2009-07-22 | 21:13:41
Åsa:

jag skrev det... hehe.

2009-07-22 | 21:14:38
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.