2009-07-26 | 21:30:25

We togheter


Stulet från Emma, tagen i Sthlm.

Helgen hos familjen Persson/Sillspett har varit roande, underhållande, glatt och trevligt. Förträffliga måltider på Tacobar och härligt Italienskt, blandat med min första Ben and Jerry glass i gamla stan. Till mys i fina Uppsala som jag förstår att allt för många av mina nära och kära dras till.

Tiden har gått fort i Uppis som vi säger och när jag klev på tåget mötte jag mor och far som varit i Köpenhamn hela veckan. Och av bara farten var man hemma igen. Allt som vanligt, inget nytt, Pizzagrannen var på macken och köpte sin 1,5 l Cola samt Ostbågar så i skönsberg behöver man inte vänta sig nya händelser.

Åt även mina första hallon idag. Mums!

Efter promenader, smooties, Solens mat och sport börjar jag saka ta mig an en ny jobbvecka. Men först Poirot!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.