2009-03-04 | 20:06:41

Bye Bye Honey

Hej.

Idag fick jag ta farväl av en av mina närmaste. Han har alltid funnits där till hands. Både varm och kall. I alla väder har han ställt upp. Aldrig varit arg. Han har följt med mig till vänner. Varit med om resor, fester dock inga spyor. Inga klagomål. Vissa gånger kunde jag vara arg när han har varit ute på andra äreenden och inte kunnat vara på plats när jag behövt honom. Men dessa gånger var så pass sällan. 

 Ibland vill han ha lite påfyllning. Ibland har han fått i sig lite ibland rätt mycket, då är han riktigt nöjd och står sig länge.

I tre år har han varit en av de bästa. Jag och han har varit sådär nära som två fingrar. Jag har inte varit hel utan honom. Färgen kanske har blivit lite svagare på senare år. Men det har vi fixat med lite toning.

En dag råkade min vän ut för en olycka. Han skulle precis säga hejdå när jag skulle till London en fin dag i januari månad. Olyckan tog hårt, han mådde inte bra, jag sörjde redan när jag satte mig på tåget. Hoppet har alltid funnits där. Det ordnar sig som man så säger.

Men tiden gick och min vän fick inte den hjälp han behövde. Hans liv gick inte att rädda. Han blev endast 20 år. Alldeles för ungt att sluta sitt liv när man varit så himla fresch.

Men jag kommer alltid minnas dig. Den bästa jag haft. Det bästa åk hittills.

Du kommer må bra däruppe bland de andra.

Brumma på!

R.I.P Min rödbruna Saab 900i - 89
3 Kommentarer
Bella:

hur gick det med jobbintervjun!? ring mej å berätta sen . kram

2009-03-09 | 14:15:04
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Carro:

Hahaha :D

2009-03-12 | 11:06:07
URL: http://carrod.blogg.se/
Carro:

Och jag beklagar sorgen skall tilläggas !

2009-03-12 | 11:06:31
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.