2009-03-26 | 12:38:42

Flashback

Åh just nu åkte jag tillbaka i tiden.
Året är 1997. Jag är ung, har långt lockigt hår.
Jag har en bästis.
Jag bär två spagettilinnen samtt tajta jazzbyxor i en frän färg.
Det är fredag.
ViraBlåtira bubblar ner i min hals.
Jag köper Bananskid för 2kr.
Är det snart min tur att sälja läsk och karra?

6:orna är också där.
Några från Bergeforsen samt Fagervik med.
Spännande.
Det börjar blir sent.
Kanske redan elva.
Man släcker ner discoljusen.
Är det dags redan.

Den lugna musiken börjar höras i de uppsatta högtalarna.
Folk börjar paras ihop. Andra inte.

Ur högtalarna ljuder Hanson - I will come to you.

Det är som tiden står stilla.

Ah ljuva -97

1 Kommentarer
Bella:

SVAR: ja han e så het så man vill äta upp karln med vispgrädde. Supermysig text i detta inlägg btw. gillade vira blåtira meningen.

2009-03-26 | 14:03:43
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.