2009-03-30 | 21:20:25

Home.



Hej. Nu är jag hemma igen. Till min besvikelse under helgen var mina batterier i kameran slut. Suck. Jag som hade tänkt att ta så fina bilder på min man och hans lilla samhälle han lever i. Men skall lösa det sedan med lite annat.

Vi har ialf haft en härlig helg. Emil bjöd på god mat både ute i Falun och hemma i lägenheten. Det blev bio, cheesecakefika på stan, promenader samt film och glasskväll. Det har varit händelserikt men allt i ett perfekt tempo. Jag har tillochmed unnat mig lite nytt smink(!).. va nära att det följde med ett par snygga pumps från en affär där i city. men jag velar så mycket som vanligt. Jag köper dem om de finns kvar nästa gång jag åker ner. En månad.. håll tummarna.

Jag har förstört mannens diet med min närvaro. Men det var nog bra för han att äta lite mänskligt hehe. Det verkar över nu.

Är lite trött och matt efter jobbet nu. Gick bra trots att jag var själv. En kille som stal idag också, han blev haffad. Ibland är folk så dum.

Bloggen är under rekonstrukation. Det är besvärligt det här med upplösning med olika explorer. På min dator ser jag en version av blogg och text, hos emil ser det helt puckat ut med allt fel. Fan har haft så en evighet utan att nån sagt något...

Men men det får vara såhär tillsvidare och hoppas inget täcker texten..Tack johan och emma*
4 Kommentarer
Emma:

Härligt att du/ni har haft det mysigt. Kollade och det stämmer för din blogg ser ut som du hade tänkt med "figurerna" på sidorna i explorer men inte i Firefox (som jag vanligen använder).



Har blivit inspirerad att göra om på bloggen med i helgen. Hur ser du min "högerspalt"? Är det uppe eller längre ner vid sista inlägg?



För det är rätt på firefox men inte på explorer...blir galen, vill att det ska se ut som det ska på allt hos alla. Inte ens Rickard visste, hur fan ska jag då fixa? Kraaam

2009-03-31 | 13:32:15
URL: http://buckley.blogg.se/
Bus:

BTW, Ingen restaurang praktik - bara att hålla tummarna för mig att jag blir antagen på ex, säljutb nu...tänk att även AF kan fatta vettiga beslut...://



P&K

2009-03-31 | 13:34:58
URL: http://buckley.blogg.se/
Bus:

Heee oki, var som jag trodde då. Har kollat runt lite och jag tror nu att jag förstår varför det "ramlar" ner- men när jag fixar det med den metoden funkar det ändå inte. Tror jag måste radera hela stilmallen och göra om- tror att det kan ha nått med färdiga mallen från början, som jag bara har fyllt/raderat eftersom efteråt. Men det är ett senare projekt...tänkte dra till Sthlm nån dag i veckan- avis?



STOR KRAM

2009-03-31 | 22:08:06
URL: http://buckley.blogg.se/
Anonym:

Snyggt det blev btw, nu är allt ok som jag ser din blogg även med "höger spalten-menyn" ...super

2009-03-31 | 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.