2009-03-18 | 12:34:33

Smile






Hahahhaha



Hej

Ja, jag håller på med min design. det går sådär kan man säga. Får inte till det med header och texten under. Det är krävande att hålla på med bloggdesign kan jag lova. Sturligt och mitt tålamod orkar inte det. Tyvärr. Får vara såhär tillsvidare.

I övrigt är jag ledig idag! Jepp Jenny ville byta tid med mig så jag jobbar imorgon istället. rätt nice. Plus jobbar jag på boendet imorrn..så det blir superlång dag imorgon men vad gör det.

I morse kom jocke och hämtade mig. Det var dags att åka till tandlläkaren. Pust. en riktigt ung tandsköterska fick jag också. Fasen är inte den utbildningen typ fem år? Hon såg inte direkt äldre ut än mig. Men men. Lite foton där i munnen. Inga Hål! hurra. Sedan var det de vanliga. Tandsten. Tog typ tio minuter en kvart att få bort den. Men nu är den borta. Öm men ren kan man väl säga. Á 397 kr. Såå underbart. Som en resa till Falun fram och tillbaka. Typ.

Jag blev sugen på makaroner förrut. Gjorde alldeles för mycket men åt upp allt. Hungrig? Förmodligen. För Mätt? Antagligen. Suck.. Men gurkstavar lät inte lika lockande.

Nu ska jag vänta in pappa som kommer efter ett. Sedan blir det gymmet. Då skall makaronera brännas!

Vårvädret fortsätter! Det är så skönt ute och jag blir så glad. Och jag är ledig också. Vad skall jag göra mer idag då?

So long
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.