2009-03-24 | 23:06:42

So sweet

Lyckans dag. Fika med brudarna. Kan det bli bättre. Förmodligen inte. Tror det var länge sedan jag blev så mätt. Var mätt hela dagen efter den mastiga lunchen. Äter jag lite annars? Hm. Vidgade säkert min magsäck med tio centimeter. Får väl krympa den till imorrn.

Men härligt med lite onödigt tjejsnack om allt världsligt och annat strunt. Stirra på folk och vara allmänt elak haha. Det kan faktiskt vara bra för själen ibland. Synd att lunchen inte var längre bara.

Få se när vi samlas alla igen. Emma har ju varit upp härligt mycket nu men lär väl dröja tills nästa gång. Vi kanske får planera en nedresa. Why not.

Jag längtar redan till min nästa jobbdag som är på torsdag. då skall jag köra gärnet alltså! Var besviken över resultatet idag. Så nu jäklar vad ja känner mig peppad alltså.

Imorrn är jag ledig. Ganska skönt men nja kunde ha jobbat i stället.

Blir det våffla imorrn? Då ska jag fasen ta bilder!

Det blir ialf, träning, ringa arbetsförmedlingen, kika lite och förhoppningsvis fixa en tågbiljett till dalarna.

Har inga bilder idag. Men bella o emma har.

Tack för en trevlig dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.