2009-05-04 | 16:49:44

Sista April

































Sista April tillbringades i Falun. Vid vattnet hittade vi en plats för vår anordnade grillkväll?!. Emil vettu noll koll men till sist ordnade det upp sig. Vi tände på engångsgrillarna och grillade gott marinerat kött. Polisen körde några varv runt och hällde säkert ut lite dricka men vi klarade oss.

Emils klasskompisar var trevliga prickar så det var en lyckad kväll. Efter ätning och grillning blev det en promenad till Tinas lya. Lite soft kväll där med popcorn, gos med katter och lyssna lite på musik. Tyvärr hände en olycka då Emil satte sig på min kamera. Linsen blev intryckt och jag fick damp. Inte så trevligt och lite onödigt...

Men det lugnade sig lite sedan, men det blev ju tyvärr inga fler bilder.. har tagit med mobilkameran så får se om det blev några bra bilder.

Det blev ingen utgång för våran del.. I Falun nää. Vi tog bussen hem, jag blinkade med mina bruna och fick åka gratis buss hurra.

----------------------------------
pappa var in på siba idag och vi fick en ny kamera så problemet var löst.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.