2009-05-08 | 18:25:51

The semifinal



Godkväll jag kör singelkväll ikväll, igen. Det är hockeykväll igen nu. Jag börjar bli lite matt på detta hockeytittande nu, men ja klarar två kvällar till. Det är lugnt. Swe möter ju Kanada i Semin, det kan jag ju inte missa.

Den här veckan har varit riktigt lång tycker jag. Den tar aldrig slut. Trodde aldrig att det skulle bli helg. Men så är nu fallet. Men man kanske inte får något umgänge förrän på lördag..känner att jag måste se någon bekant människa nu. Den sociala delen av mig måste få nyttjas. Fika, bio, myskväll, fest eller dyligt. Jag är på!

Idag i övrigt har kantats av en fågeltur igen.. (ja det börjar bli tjatigt) men det är trevligt att vara ute än att sitta framför dumburken. Var ut i Bergsåker och tittade, fikade och njöt lite. Sen tog blåsten fart och då vare inte lika trevligt. Sen har jag pratat med Bella om nödvändiga händelser i våra liv. Lagat lite stroganoff, ätit glass vi minigolfbanan, löst lite korsord (!?) och ja nu äre bara 1,5 timme kvar till Sverige matchen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.