2009-11-17 | 12:44:50

Darkness







Godförmiddag.
So long. Gymmet gjort. Packning till Mallis gjort. Läst lite i boken.
Kollat mail och facebook.
Chattat med Emil.

Jag känner mig effektiv idag. Vill göra massa. Don´t know what.
Dammsuga, fika, gå en promenad. står på schemat.

Lockelsen är dock inte allt för stor. Ingen bil har jag heller.
Funderar vad vi skall hitta på imorgon.
Jag, Lars och Bella.

Bio, middag, degknyten, vin, spel, fika.
Jag ringer Bella och kollar av läget.

Imorgon skall jag vaccinera mig är det tänkt.
Växla pengar.
Träffa coachen. Och vara med gänget.

Skall försöka skapa en intressant dag av denna ensliga tisdag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.