2009-11-21 | 00:40:34

gitarr hero

Oj ännu en dag till enda. eller ända. Lär mig aldrig det där.
Det har varit riktigt ambitiöst idag, skönt. Trots en timmes mer sömn har jag fått mer gjort än vad jag brukar.

Har även bakat cupecakes. Blev bra, kanske inte lika fina som Lottas, men jag tror det duger fint.
Pappa och jag har syndat med maten, idag igen så det var skönt att gå runt eljuspåret efter den måltiden.

Har kommit hem efter att ha spelat Guitar Hero med Lars. Sjukt kul. Faktiskt.
Det är ett sånt där spel som paserat mig. Spelar ju inte direkt så mycket spel.
I början gick det sämst, men sedan lärde man sig.
Höjdpunkten var när jag klarade en låt på 13 minuter och 40 sekunder!

Blev ett lite flummigt och intetsägande inlägg. Men så är det.

Har även tänkt mycket på Emil som har det ensamt. Det är inte så lätt en fredagkväll.
No friends, no internet no TV.
MS Röj och en öl.

Min kära älskling!
1 Kommentarer
Åsa:

ja jag är lite splittrad med det där vaccinet... Vet inte hur jag ska göra....Måste fundera mer..=)

2009-11-21 | 11:11:50
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.