2009-11-20 | 12:24:35

In your face!


Foto: Bella

Det har varit en intensiv morgon. Dålig uppdatering igår följdes upp av sämre denna morgon.
Igår hade jag illamående och lite trötthet. Tror det hade med att jag sov lite igår.

Det blev ju även förlust för Timrå igår så då tänkte:
"Jag ställer inte klockan och sover lite extra"

Det får jag alltid skit för. Halv nio vaknade jag av att mobilen ringer. Viktigt samtal och min röst är sämst.
Stress men kommer inte åt personen i fråga. Väntar än..

Samtal från coachen kommer lite senare. Trevligt, hon gav mig lite tips om saker.
Så det var bara att sätta igång.

Stressen har lagt sig något, om nu inte mobilen ringer snart igen.
Skall ju baka idag också. Undrar när. Snart, så är det gjort.

Jag åker ju förtusan imorgon kväll till Arlanda!
Gahhh, jag är inte riktigt beredd tror jag.

Får ta och hämta bilderna från i förrgår också.
Snart så!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.