2009-11-04 | 15:57:56

Obeserverar att:

  • Jag lugnat ner mig efter ett samtal med bella.
  • Att grannens hund ylar och skäller där uppe.
  • Att det är 17 grader varmt på Mallis och även så i Porto.
  • Att det är ungefär 2 grader varmt här.
  • Emil åker nästa fredag, allt är bokat!
  • Jag fick nog lite lätt ont i magen av min omelett. Inte äta för fort.
  • Att det regnar ute och att jag själv inte stickt ut snoken idag.
  • Att Jula kanske är en bra affär.
  • Klockan bara är 16.00.
  • Vad har jag gjort idag?


Mallorca - 18 dagar kvar.
1 Kommentarer
Emma:

Hej, vet du vilken tid flighten går?...

2009-11-05 | 18:39:14
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.