2009-10-30 | 20:23:06

Fredagsmys

Fredagsmys måste vara det mest anamade uttrycket just nu. Alla använder det hela tiden. OLW:s reklam måste gått in i huvudet direkt. Jag har inte riktigt fått samma förtjusningen till ordet än. Mys har jag ändå använt för länge. Aja vad va detta att diskutera? Såg det på facebook antar jag.

Idag har varit en bra dag. Tidig morgon för jobb. Var in till Timrå efter jobbet och köpte världens godaste sallad på Kebab House. Jag var tillomed tyvungen att säga till pizzamannen att de har de bästa salladerna. Han blev nöjd han. Den innehåller, sallad, tomat, gurka, majs, ananas, räkor, avokado, banan och sås. Perfekt.

Men den sparar jag till imorrn när jag åker till sthlm. Istället åkte vi ner till Playa Primo på Sjögatan och åt Pizza. Riktigt goda och med ett glas rött blev det ju inte sämre. Pömsig och trött har man slaggat lite, pratat med emil som flyttar hem imorrn. Hemma i två veckor innan han åker till Porto. Min längtan bort dit blir allt större.. Nu tittar jag lite smått på Midsommer innan det blir nattmössa på.

Hoppas jag fixat allt till imorgon. Bara pengar kvar tror jag..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.