2009-09-13 | 21:26:24

Helgen


Istanbul -09

Helgen har gått i rasande fart. Mannen han bara komma hit innan han for lika fort. Tråkigt men sant. Emil och jag har haft det otroligt bra ialf. Promenader, sällskapsspel, tacos, myskvällar mm. Härligt att träffa familjen Maxén också.

Idag fick Emil även lite frilek med en kompis så jag åkte iväg till Birsta. Shopping igen. trodde det räckte i torsdags med bella. Men har kommit in i ett stim och det är ju mycket fint ute också. Hade även den fin fina tröjan som bella köpte i åtanke. Och visst när jag kom till HM fanns bara tre toppar kvar. En enda 36:a. Så ja bella jag köpte den. Åh så fin, fick även med mig en blusaktig sak och ett enkelt svart linne. Kom över lite örhängen också innan det var klart.

Skor, skor, skor jag vill ha massor av skor.. det finns mycket. Men lårhöga stövlar kommer det nog inte bli. tycker det är snyggt. men är man en halvmeter hög då har man typ inte så mycket ben att gå på heller.. Har lite utmanare ändå. Måste hitta ett par sköna vinterkängor också (tråkigt att tänka på det nu) men det är bra att ha om man inte vill halka omkring med klackar sedan. Får se vad plånboken säger..

Var in på MediaMarkt och kollade in min kamera idag. Priset var bra, känns lovande. Skall bara ta tag i det där..

Bella pratade om sitt långa hår..ptssss. jättelångt. Men jag vill gärna se hur det blev. Mitt hår börjar också bli långt. är inne i en "sätta upp håret i olika frisyer för att få det snyggt, med eller utan lugg" - period. Boooring sätta upp håret kan jag göra jämt ändå. Måste kapa det till något finare. Planerar en cut.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.