2010-04-10 | 16:47:59

Status.


Glad Irre i Porto.

Tack för alla fina kommentarer på fejjan. Det känns fortfarande konstigt. Jag var tvungen att fråga Emil imorse om det fortfarande stämde. Haha! Nedräkning mot min första jobbdag eller start på utbildningen innan den riktiga prövningen. Nice.

Här har vi varit på stan. Emil har köpt en ny bok. Sveriges arkeologiska historia tror jag det var. Själv kom jag över en svart kofta (på herravdelningen).. en ny mascara och en deo. Får leta lite nya toppar och byxor framöver så man är fin när man jobbar =). Men det blir säkert en del i Sthlm. Får sikta på det!

Längtar dit också. Jag och Lars skall slå på stort. Bo på fint hotell, smälla i oss massa frukost, äta gott ute. Och se Lady Gaga! Vi stannar till söndag så hinner man ränna runt!

Nästa grej är att planera inför 1 maj.. Jag undrar vad vi ska hitta på, vart ska vi åka, göra.. 6 år.. Jösses!
1 Kommentarer
Bella:

hej hehe tycker han va roligt. Nee ja använder inte filtret. ha inte hunnit testa det än faktiskt..ja tror det är mer om man ska fota solnedgångar å skit. Ne ja kör vanligt me blixt. typ. haha.

2010-04-11 | 20:18:40
URL: http://isabelleljungblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.