2010-04-01 | 18:27:30

Walking.



Nu skall jag berätta om min minst intressanta dag. Chattade redan med bella klockan 9 imorse. Kändes väl tidigt men hon var redan på jobbet. Efter det givande samtalet så var det dags för stavgången. Gick ju fin fint det, rätt skönt ute, men det skulle ju inte skada om det var lite sol ute. Men icke. Jag började påskpynta hemma. Lagom är bäst. Kan ju inte ha kycklingar och ägg över hela lägenheten. Spöregnet kom men försvann efter en stund.

Jag tog på mig dojjorna igen och gick till skomakarn som ligger vid CityGross. Skorna blev fina och bra pris också. Trodde jag skulle bli ruinerad, brände lite pengar på affären också innan jag tog mig hem. Bella hade ringt och det var dags för fika på stan. Blev Barista, tyvärr var det inte så gott som jag hade hoppats på. Vi får ta Charm nästa gång. Men vi träffa Jocke ialf, roligt =) Och vi hann nästan prata om allt värdsligt som hänt sedan senast vi sågs.

Nu har man varit hemma ett tag, pysslat, sett på That 70s, pratat med Emil lite och nu inväntar jag lite hockey.
En bra dag idag, intensiv ja i mina mått mätt. Skönt att ha en massa saker att göra istället för att leta annonser =/
Jag vill få svar!!

Imorgon blir det Italiensk Påskbuffé på Skönsbergsvägen! Härligt med lite annat en vanlig påskmat. Och jag skall göra grillade bananer med choklad, honung och glass. Det blir ju inte bättre haha.

Nä nu blir det hockey och en kall kebabrulle. Det skall vara flott ibland!

------------------------------------------

Glad Påsk mina vänner!

---------

Ps. Mötte Pizzagrannen förrut, skönt att se att vissa lever sitt vanliga liv utan förändringar. Har inte sett han på ett tag. Han gick till macken idag. Köpte en 1,5 liters cola och Ostbågar. Allt är i sin ordning.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.