2010-01-27 | 12:57:22

Borr Borr

De borrar här så huvudvärken kommer. Jag önskar att de kan bli klar med den där hissen någon gång. Detta är tredje veckan jag hör detta. Alltså 15e dagen. Men det måste ju göras och det påverkar en som är hemma så mycket som jag är också.

I vart fall skall väl snöovädret kommenteras. Det snöar i massor. Dock blåser det inte så fruktansvärt som jag hade tänkt mig. Skador på hus och linkande hade det varnats om. Vi kanske klarar oss.

Har börjat dagen med träning. Tredje dagen i rad nu och värken har börjat komma. Nice. Ska ta det lugnt idag och läsa lite...

Imorgon kan det bli en händelserik dag. Jag hoppas på det.

Sedan innan veckans slut vill jag boka min Portoresa.. Priserna har börjat stiga så det gäller att boka nu. Jag vill!

Detta var dagens givande inlägg.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.